Odbierz 10zł rabatu

Polityka Zwrotów i Reklamacji

Zwroty

Zgodnie z prawem konsumenckim z 30 maja 2014 r., masz 14 dni od chwili odbioru produktu na zgłoszenie chęci rezygnacji z zakupu. My oferujemy Ci aż 30 na zwrot. Jeśli zakupiony towar
nie spełnia Twoich wymagań, możesz go odesłać. Kluczowym warunkiem jest brak śladów użytkowania produktu. Aby dokonać zwrotu, prosimy o przysłanie produktu w odpowiednim opakowaniu na wskazany poniżej adres. Do przesyłki dodaj wypełniony formularz zwrotu, który można także wysłać pocztą lub
e-mailem. Zamieść w nim następujące dane:

  • numer złożonego zamówienia,
  • pełne dane kontaktowe: imię, nazwisko oraz telefon,
  • numer konta oraz szczegóły potrzebne do realizacji przelewu.

Wzór oświadczenia o zwrocie towaru:
………………………………………………….
Imię i nazwisko
…………………………………………………..
Adres:
……………………………………………………
Tel kontaktowy.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Oświadczam, że zgodnie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta zwracam zakupiony
towar w postaci:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Towar otrzymałem dnia: ……………………………
Numer konta na który proszę dokonać zwrotu mojego świadczenia
…………………………………………………………………………………………..
Oświadczam, że zwracany towar jest w stanie niezmienionym i nie był używany.
Podpis

Pragniemy podkreślić, że nie akceptujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem. Środki finansowe zwracane są na wskazane konto Klienta w ciągu 7 dni od momentu odbioru przesyłki.

Adres do odesłania zamówienia:
Ecommpas Cezary Pasternak
ul. Brzozowa 4b/12
72-300 Gryfice

TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY OCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU 
KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT


Reklamacje

Dokładnie kontrolujemy nasze towary przed ich wysyłką. Niemniej, jeśli po dostawie zauważą Państwo jakiekolwiek uszkodzenia bądź różnice w zamówionym produkcie, prosimy o zgłoszenie na adres e-mail: kontakt@cocolove.pl.

Prosimy, by w zgłoszeniu podać wszelkie istotne informacje dotyczące reklamowanego produktu, w tym rodzaj i datę wystąpienia problemu oraz dane do kontaktu. Ułatwi to i przyśpieszy proces rozpatrywania reklamacji.

Zachęcamy do dołączenia zdjęć reklamowanego towaru, jeśli jest to możliwe. W wielu sytuacjach zdjęcie może zastąpić konieczność odsyłania uszkodzonego produktu.

Gwarantujemy rozpatrzenie reklamacji w ciągu 14 dni. Otrzymaną decyzję przekażemy na adres e-mail, z którego nadeszło zgłoszenie.

Scroll To Top
  • Menu
Zamknij
Home
0 Ulubione

Twój Koszyk 0

Zamknij

Koszyk jest pusty!

Kontynuuj Zakupy